Wel een thema of geen thema


Als mensen besluiten te trouwen dan stellen ze me vaak de vraag "hoe kom ik aan een orgineel thema?". Aan een orgineel thema komen kan best wel lastig zijn, cus' everything that can be done, is mostly already done. Terwijl de meeste bruiloft thema's  meer formeel en voorspelbaar in termen van hun fundamentele thema en design zijn, mogen jullie als koppel altijd wat extra extravagante elementen die de sfeer kunnen verheffen toe te voegen. Eerst en vooral, moet het paar beslissen welk type bruiloft thema passen  bij hun persoonlijkheid en levensstijl. Zodra ze hun thema gekozen hebben, is het een stuk makkelijker om de coƶrdinatie van de uitnodiging, styling, favors, bloemen, jurken, menu, muziek en alle andere items die nodig zijn wanneer het draait rond een specifiek thema te doen.




Kleurenschema's zijn  een unieke manier om het thema van je bruiloft te creĆ«ren. Er zijn ontelbare combinaties die je kan maken; van oranje en navy tot fuchsia en bruin, of zelfs paars en geel. Bij het kiezen van de combinatie bijvoorbeeld paars en geel kan je die kleuren combinatie doorvoeren in elk onderdeel van je bruiloft receptie, van de kleur van de  bloemen, tafeldecoratie en confetti  tot zelfs de kleur van de bruidsmeisjes jurken.
Er is geen grens aan wat een goede kleurenschema voor een bruiloft thema kan doen om de sfeer van uw perfecte dag te verheffen. Het is een van de vrij gemakkelijke typen om je bruiloft thema uit te voeren, en het  is ook gemakkelijk voor uw budget.

Als het op thema's aankomt ben ik dol op zowel een thema gebasseerd op een of meer items of een thema gebasseerd op een of meer kleuren. In Suriname zijn we meer bekend met de op kleur gebaseerde thema's. De afgelopen 2 - 3 jaren hebben mensen zich los gerukt van wat ik noem "stuck in time colors" en ik zie  steeds meer moderne kleuren combi's. Van roze met groen, en rood met zwart naar navy blue met oranje. Van het laatst genoemde schema zag ik foto's op FB (suriname), en was helemaal verrukt van de kleuren en ook een beetje verrast van de durf . I really applaud the couple. Het resultaat was verbluffend mooi!!!

Je kan de kleuren thema's onderverdelen in:
- klassieke kleuren (the classics)
- contemporary
- bold  (gedurfde combi's)

Hoewel ik bijna elke kleuren combi leuk vindt, zijn er toch 5 die mijn hart hebben gestolen
Roze met groen, Paars (tinten) en silver, paars met geel, turquois & choco bruin and last but not least fuchsia en choco bruin.

Heb jij al besloten welke kleuren je wil voor je grote dag? Wat zijn je favo kleuren combi's let me know, je kan gewoon commenten onder de link of een comment laten onder de blog.

To inspire you here is a link with (bold) wedding color schemes:
Bold in IN

In suriname kan je vanwege de multi culturele samenleving heel veel leuke thema's bedenken.
Een thema hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn, kijk maar om je heen en je moet iets vinden dat je leuk vindt en je een thema erom heen kan maken.
Ik zit nu lekker uit de hangmat te schrijven, het eerste wat me opvalt is mijn buurman zijn pokai tongo.
Kies ik voor de pokai tongo als mijn thema, dan begin ik te kijken welke kleuren heeft de bloem erin.
Oranje, geel, groen... brr lijkt wel een combi die niet samen gaat als je denkt aan een huwelijk...of wel??


Probeer het zelf ook, kies iets uit dat je leuk vindt en probeer een thema erom heen te maken, ik hoor als het is gelukt!



Volgende week:
Wat voor bruid ben jij?





Reacties

Populaire posts